torsdag 2 oktober 2008

hårinpackningar!

Jag tror jag hittat världens bästa hårinpackningar! Dem återställer håret totalt som de va innan blekning/slingor med typ bara 3-4 behandlingar! (om det är nött, annars ca 1-2). Jag har använt dem 3 ggr nu efter min senaste slingning. Då jag slinga håret så föll de i små bitar, man kunde inte röra håret medans det var blött! Men nu äre helt återställt igen! De sa t.o.m min frissa ;)

Här är dem superhjältarna jag använder och om du också har svin nött hår el vill ha extra glans rekomenderar jag dem defenitivt till er! Gör såhär..




REDKEN 5TH AVENUE NYC - EXTREME pris: ca 400 kr
steg: 1.
Efter att du använt shampoo så sköljer du igenom håret med jätte varmt vatten (detta gör att håret öppnar sig och inpackningen tränger sig in i håret bättre). Sen handukstorkar du håret och sätter i Redken i längderna.
L´ORÉAL PROFESSIONNEL PARIS, EXPERT - absolut repair pris: ca 180 kr
steg: 2
. Sätt i denna inpackning i de kortaste håret elr det närmast huvet, sen kammar du igenom håret så att inpackningarna är i precis hela håret! Sen har du en handuk om håret och låter verka i ca 15 min.. Om du har en bastu så är de ett +! (eftersom värmen därifrån öppnar håret så inpackningen kan tränga sig in ÄNNU bättre)
LÁNZA HEALING HAIRCARE - TRAUMA TREATMENT pris: ca 200 kr
steg: 3
. Skölj ur hårinpckningarna med kallt/ljummet vatten! (detta nu för att håret inte skall öppna sig och du sköljer ur all näring från hårinpackningarna du just tillsatt i håret) Handukstorka håret ännu en gång och sätt i den här hårinpackningen som man lämnar kvar i håret och fixa sen! (mest till längderna, inte förmycket så håret blir fettigt).

-Funkar sjukt bra! Värt att pröva!

love/ L*

1 kommentar:

susanna sa...

ja jag menar att kajsa skrev om oss på sin blogg ;)