måndag 13 oktober 2008

I väntan på mat

SNODD AV JOHANNAK!

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Nja, tills jag somnat!
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, kul som fan!
Gjort en bakåtkullerbytta: jo, är grummm!
Köpt lösgodis för över 50 kr: eeh, antagligen?
Haft träningsvärk: mer än en gång!
Önskat att du var det andra könet: njaäe, nån gång
Velat vara ett djur: Joo =)
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hahahaha nope
Hatat choklad: jaa, när man blir less på de "förätit sig på de"

VEM
vem är i rummet med dig? älskling och pappa. + zakko då ;P
Vem fick du senast sms av? Sonny
pratade du senast i telefon med?pappa
vems hus var du senast i? Mitt ;p
sa du senast "jag älskar dej" till? sonny ;*
vem är din favoritsläkting? farmoor! =)<3
vem i din skola går dig mest på nerverna? du!!

VAR
var går du i skolan? Boken, Jokkmokk.
var är din telefon? I mitt knä
var är din mamma? Hemma tror ja?
var sover du? Hemma, i min säng (oftast)
var fick du tag i tröjan du har på dig? team sportia ;)
var i ditt rum är du? mitt rum? är fan i köket

VAD
vad åt du senast ? chickenmål
vad drack du senast ? cola
vad är det för färg på dina byxor ? svart
var är den närmaste saken som är blå ? En tvål :p
vad gillar du mest med skolan ? sov morgon ;p
vad har du på fötterna ? sockar :)
vad är din favorit färg ? Marinblå å ljusrosa
vilken film såg du senast ? minns inte
vad hör du just nu ? pappa och sonny som pratar om jakt ;P haha


HAR DU NÅGONSIN
1. sovit i en annan säng ? Ja
2. tyckt att din kusin är het ? neej!!
3. sovit naken ? Ja haha ;D
4. kört över hastighetsgränsen ? Ja ;D
5. målat om ditt rum ? jo :p
6. dansat framför en spegel? klart jag har ;D
7. fått hicka ? jajajaja :P
8. stulit pengar från en kompis ? Nej men från mina föräldrar :D
9. hoppat i en bil med folk du just träffat ? Jadå
11. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? joo
12. älskar eller saknar någon nu ? joooooodå :)


Svarar du i telefonen: Hallå
Sätter du på dig strumpan: olikaa
Gör du när du är kär i fel person: Försöker en stund, eller ger upp!
Tycker du om gul-bil-leken: Hatar den!
Mycket pengar har du i plånboken : typ inge?
hur mycket är klockan: 20.14

OBS! DETTA ÄR MITT HUNDRADE INLÄGG!! WIHOOOO!! :)

Inga kommentarer: