onsdag 22 oktober 2008

onsdag trallala

Idag är de onsdag, onsdag = kort skoldag + ridlekis! Åhh, hemskt med ridlekis! Nåja, idag kom sonny :D äntligen! :D

Igår så vare första dan i skolan för mig på jätte länge! De gick bra! På lunchen så gick jag och elin o köpte vinebröd och dricka så skulle vi gå på city och hänga lite med dem andra vlm brudarna, men då sa hon som jobba "Har ni tänkt fika här? :)" vi ba "joo" hon ba "inte okeeej ;D" o värsta fejjk smajle typ så vi gick där ifrån igen, alltså vi fick i nte äta om vi inte köpte de från city :P hahaha skit! Men vi gick tillbaka till skolan å åt de ist ;P Sen så sista lektionen så skulle vi till bibblan o bli "guidad" haha! Efter de satt jag o elin kvar typ 1 timma och läste VR! Sen på kvällen hade jag ridträning åde.. Innan jag gick o la mig tog jag ett varmt bad ;D mys.

Idag så var johanna på skolan ;D (Y) hon var typ kidnappad igår elr nå =( Nåja, kort dg som sagt! efter sista lektionen så gick vi o käka o sen gick vi till bibblan o läste ännu mera i typ 2 timmar elr nå? ;p sen kom sonnybonny o skrämde johanna HAHA, han stod bakom fönstret där hon satt sen hörde ja o elin "ååååh shiiiiit" så titta vi på jojjsan å hon såg helt skräckslagen ut men sen börja hon skratta! haha "Jag trodde det var en phsykopat elr nå" haha :D jaja, nu sitter jag o herr muffinns här och fikar lite vinebröd o filidutter ;D

Pusss och hej :)

Inga kommentarer: