söndag 5 oktober 2008

höstdansen!

Hejhej hallå ;D
Nu var man hemma igen! De var sjukt kul igår :D fan vad vi dansa allihopen ;D De hände ganska mke där bort, stackars pia som typ vricka foten rejält :(

Dagen började med att sanna kom till mig där vid 12 då for vi hem till mamma och sökte igenom hela huset efter nått vi kunde ha på oss! Sen duscha vi och fixa oss åde! Sen gick jag sanna och sonny ut för att äta lite pomms på smedjan och sen gick jag och sanna till kina för att äta friterad banan och glass ;) mummmsss!! Sen drog vi hem och hämta våra grejjs och fin slipa på smiket lite åde där ;p haha! Sen drog vi till Tommy där tommsan sonnsan fabbsan steffsan och viggsan var! Vi valde parfym åt tommsybommsy så han skulle lukta gött ;)!! Sen så gick jag o sanna till ajjté och vänta på bussen och sonny odem hoppa på vid en annan busskur så dem trodde att vi hade missa bussen HAHAHA blåsta ;) !! Sen på bussen vare massa folk och resan till lillvlm gick ganska bra (Y) ;D var lite varmt i bussen bara! (de sluta med att tjejerna satt i bh och killarna i kallinga ;S, skämt åsido :P). Sen hoppade vi av vid dagis och jag var reseledare eftersom att jag är bäst ;) fick leda en liten flock på ca 20 st små hingstar och märrar! ;p Tommy hittade en kisse eftervägen som han tog med sig en bit ;)
tommy;
-HURRNI, JAG HAR HITTAT EN KISSE!!!
HURRNI!! VI HAR MED OSS EN KISSE!!!!

När vi kom fram till träffen var ingen där så vi fick typ "bryta" oss in haha ;D nej men petra och vickan var där och öppna ;D Sen tog de typ 1.5 timma innan festen börja elr va man ska säga :P

Vi dansa som nå jävla cp´n, fan vad kul de va!!! Men jobbigt ;) Sen så gick jag o pia en sväng och prata och sen dog hennes fot :S

Vi sku till dansen men vi tog oss ju inte in :P fittvakter, blläääääaäaäaäaä!

Nåja, här är nå ris-bilder! :)


jag o flajjs ;D


sanna maja lisa ;) HIHIHI<3>
Jag och lillkrille ;D
sanna puss jonna, millan puss mej ;D ;D
jag och nina, hahaha :D

jag fabbe och jimmy ;D

Söta tsm ;)
TOMMY SANNA OCH JAG<33Jag maja flisan och jonna :D
jag och kalle balle :D
Jag tomme och sannnaaa ;D
jag och min babejävel ;)
älskie och jonna ;)
Puss millan, love you ;* elit 3!
Jag och Jonna ;D hahaha
Pia, elin, jag och sanna <33>
snygg sanna och jaaag ;) hohohaha
höösstttt hahahaha ;)
snyggjäääääääääääävel
sanna,pia,jah,maja,flisan och jonna ;D
Antoooooooooooooooooon!
Min babe, snyggast i jmk! :)
Gott med banan och glass ;)


haha fjortis_girls ;)



I love you ;)


som ni kanske ser så var de jävla roligt ;)
Pussssar! / L*




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fula jävla fittbilder! ;O hhahaah, men kul som sata hade vi iaf ;D