söndag 19 oktober 2008

Klubbmästerskap!

Hej! Idag har de vart Km! Gick bra, kom 2a, typ 1 sek elr nå efter ebba som vann ;D grattiiiiis! Sanna kom 3a =) Det var jävligt jämt i klassen och de gick super bra för alla!
I LB gick de mindre bra! vi tog oss igenom med ett pet men annars låg bommarna kvar ;D haha!

Har fan vart i stallet sen 9 idag, åhh så less jag är :p Nu ska man vell typ äta elr nå, se tv! Ikväll MÅSTE jag plugga matte! är efter typ 200 tal och vi har prov till veckan.. :S vilken dag är provet? nån som vet?

Igår for jag upp till sjukan igen o jag har jävla fitt blåser som verker i hela jävla käften så jag har fått bedövning och nå tabletter, haha, bedövningen är samma som man får hos tandläkarn fast jag använder inte spruta ;p

Nu Har jag nothing mer att säga ;p

kisses / lajjsa,

1 kommentar:

elinpersson sa...

jag vet inte när du har ditt prov eftersom du var borta i fredags när vi hade prov :P