onsdag 15 oktober 2008

så nära, men ändå så långt borta

Those memories still reminds me what love really is.

saknarsaknarsaknar dem minnena! kan inte sluta tänka på det.. dem bleknar aldrig!

Fortfarande sjuk.. Ska till sjukan ikväll! undra vad de är för fel på mig.. Å just när jag är såhär sjuk så är jag värsta känslosam också.. Sitter och kollar gamla bilder, minnen för livet! Dessutom saknar jag så himla mycket att tävla tickan! Räckte inte de? Gud älskar att plåga mig!
Men även fast du trycker ner mig i marken om och om igen, så ska jag aldrig sluta att resa mig upp! Aldrig! Jag är stark, jag är starkast!

Nackdelar med att vara sjuk!
  • Hatar typ att vara sjuk, då kan man inte gossa med sunny och tickan..
  • Man kan inte heller vara i skolan och plugga, halkar ju fan efter iår igen! Jag är helt hopplös.
  • Man kan inte umgås med sina vänner heller, skiit! Elin, jag lovar att bli frisk så fort jag kan<3
  • Och sist men inte minst så orkar man inte ens prata i telefon med sin pojkvän... :/<3

Puss och kram, ni betyder.. ni vet vilka ni är ;*

Inga kommentarer: